المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الحقوني بسرعه مش عارف القطه بتموت ولا ايه

almsre
13th July 2010, 01:30 PM
سلام عليكم
عندي قطه شيراز عندها سنه تقريبا نوعها مون فيس
المشكله انها قاعده تنونو بطريقه غريبه جدا و مش بتهدا و مش طايقه حد يشيلها ولا عايزه تلعب ولا اي حاجه و صوتها عالي جدا في الصوت بتاعها و هي بتنونو و اكلتها و شربتها و نفس المشكله مش عارف اعمل ايه
و كمان ملاحظ ان القطه عندها زي امساك بتطول جدا في الرملة و هي بتعمل براز
هو ايه اللي بيحصلها و هل لازم دكتور ولا ممكن اعرف عندها ايه لان المنطقه عندي بعيده عن الدكاتره و عايزه مشوار شويه علشان اوصل
مستني ردكم الله يخليكم بسرعه

CatsAholic
13th July 2010, 01:42 PM
اخوي ياليت تتأكد هل اللي فيها الم او اعراض طلب تزاوج ؟

لأن اعراض الطلب يكون عواء عالي و مستمر وايضاً تتمسح و تتمرغ عالارض واذا لمست ظهرها تتخذ وضعية التزاوج

ولو كان اللي فيها امساك ياليت تقطع عنها اي دراي فود وتعطيها دجاج مسلوق مع كوسه عشان تلين بطنها

وممكن تضيف قطرات من زيت الزيتون على ماء الشرب او تعطيها بالسرنجه

بالتوفيق ,,

almsre
13th July 2010, 01:51 PM
الف شكر لسرعه الرد بس المشكله انها لما دخلت الطبق قعدت فيه فتره طويله جدا في التبرز
و ايضا الغريب انها بدات تهدا بعد التبرز و قللت صوتها عن الاول بكتير
بس دلوقتي انا ممكن اعمل ايه انا حطيت ليها لبن و شيلت الدري فود لانه كان اكلها الرئيسي هي مش بتقبل تاكل غيره هو و الجبنه النستو و البيض المسلوق بس
بس بالنسبه للتزاوج هل معقول انها هتبقي طول اليوم تعوي بصوت عالي جدا بدون توقف ؟
و ما المقصود بتتمسح يعني تتمسح في شخص ولا ممكن في اي شي موجود امامها ؟

اشكرك جدااااا للرد السريع و منتظر ردك يا دكتور

CatsAholic
13th July 2010, 03:16 PM
منتجات الألبان عموماً ملينه للمعده ممكن تعطيها حليب لكن بكمية بسيطه لأنها قوية وممكن تقلب الامساك لإسهال

لكن الافضل مثل ماقلت لك تعمل لها دجاج مسلوق مفتت صغار مع كوسه

وايضاً ضع قطرات من زيت الزيتون على ماء الشرب

وشوف لحد بكره اذا ارتاحت وصارت احسن فهو مجرد امساك وراح يخف مع نظام الاكل

اما اذا مانفع معاها الافضل توديها للبيطري يفحصها بنفسه

بالنسبه لطلب التزاوج فعلاً مواء القطه يكون طوال اليوم بشكل مستمر ومايكون مواء طبيعي انما اقرب للعواء

بالنسبه للتمسح اقصد تتمسح بأي شئ سواء الارض , حواف الأثاث , حتى لو مسحت عليها بتشوفها تنسدح وتتمرغ بالارض وممكن تتخذ وضعية التزاوج مثل الصوره

لأنها لو كانت طالبه تزاوج بتصير تروح عالليتربوكس كثير وتلعق مكان الاخراج بشكل متكرر فممكن يكون فقط طلب تزاوج

!! koOoOoka !!
13th July 2010, 07:12 PM
السلام عليكم ..

اخوي كم عمر القطه ؟؟

لان ممكن تكون اعراض طلب زواج لان الامساك ماراح تماوي بهالكثره ..

لكن ممكن تتضايق وتلاحظ البطن فيها مثل التيبس ..

اعطيها زيت زيتون ملعقه صغيره جدا او حط كم مسحه على يدها وحط في ماء الشرب قطرات منه ..

واعطيها جبن ولا تعطيها دراي فود ابدآ ..

وخلي الدجاج مع الكوسا مخلوطين كويس يعني فتت الدجاج واهرس الوسا تكون كميتها اقل من الدجاج باضعاف ..

بدون اي اضافات طبعا لانها مضره بالقطط لا ملح ولا بهارات والدجاج مخلي من الجلد والعظم ..

وذا هي معتدمده ع الدراي فود راح تجوع وتاكل من اللي قدامها لاتخاف ..

بالتوفيق~

almsre
13th July 2010, 10:40 PM
شكرا لردكم و فعلا بتمسح نفسها في كل اللي في البيت
و كمان فعلا صوتها عالي جدا دون انقطاع
ممكن اعرف التزاوج بيتم في قد ايه بالظبط يعني اروح اقعها مع قط لمدة قد ايه ؟
و ازاي اجوزهم ؟ و ما هي نتيجه تزاوج القطه شيراز مون فيس ابيض مع قط شيراز بيكي فيس بني فاتح ؟
و ازاي اعرف ان التزاوج تم علشان ارجعها البيت تاني و اعرف ازاي انها حامل و هل اول لما تشوف قط هتسكت ولا هتفضل تعوي برده كتير ؟؟

شكرا ليكم علي سرعة التجاوب و منتظر ردكم

!! koOoOoka !!
13th July 2010, 10:51 PM
على حسب عمرها يفضل تزوجها بعد مرور فتره او فترتين من طلبها للتزاوج ..

ولو تصبر لين تكمل سنه كويس جدآ يعني هي الحين سنه ولا اقل؟؟

لو سنه عادي وديها بركه او المره الجايه لمن تطلب وديهها راح تتزوج ممكن اول يوم او ثاني يوم على حسب تعودها ع الذكر ولو تجيب الذكر للبيت عندك افضل ..

لانه في اناث ماتتقبل المكان الجديد وتكون خايفه ولاتقبل تتزوج وعلى ماتتعود ع المكان الجديد + الذكر تروح عليها فترة الشبق

بالنسبه للانتاج .. ممكن يطلعو لك هافات او ممكن مون فيس ع الام والبعض ع الاب ممكن يطلعو ع الاجداد لو الذكر اصوله معروفه وسلالته نقيه ..

وفي النهايه كله يعتمد ع اللي جيناته اقوى وسلالته انقى ..

بالتوفيق~

[ ينقل لقسم التزاوجَ و بداية الحمل والمتابعه ]

almsre
13th July 2010, 11:17 PM
مهو انا مش عارف ايه فتره الشيق ديه هتنتهي امته هل هتفضل كل يوم تعمل الصوت ده لاني بجد تعبت منه طول اليوم انهرده كان صعب جدا و هي عمرها الان 11 شهر او 12 شهر

فواَز
13th July 2010, 11:38 PM
دام عمرها 12 شهر او 11 شهر يمكنك زواجها

وكما قال لك كريزي لو تجيب ذكر في البيت احسن ..

almsre
13th July 2010, 11:46 PM
خلاص لو كده هجبلها الذكر معاها بكره البيت بس اخليهم يتجوزو ازاي ؟؟؟ انا محتاج الموضوع يتم في اقل من 4 ايام بقدر الامكان علشان قطتين في البيت هيكون صعب عندي اوي

almsre
14th July 2010, 12:13 AM
و ياريت يا دكاتره حد يفيدني هل وجود القطه الحامل في البيت مع بنت بكر فيه خطر او اي ضرر للبنت ؟؟؟

قطي سمبا
14th July 2010, 09:43 AM
و ياريت يا دكاتره حد يفيدني هل وجود القطه الحامل في البيت مع بنت بكر فيه خطر او اي ضرر للبنت ؟؟؟

ليه خطر ليه

لا عادى طبعا ولا اي شئ طالما ان القطة واخدة تطعيماتها وكمان تطعيم الانتي توكسوبلازمووس (داء القطط )

خلاص مفيش منها مشكله ان شا ءالله

وع فكرة ده خطا شائع ان القطط بتأذي البنات او تسبب لهم عقم

الله لا يقدر

لا خااالص اذا لا قدر الله القطة اصيبت بالتوكسوبلازموس و اتصادف وجود امراءة حامل ف نفس الوقت

ممككن يسبب لها سقووط ف الحمل الله لا يقدر

علشان كدة بنقوول لازم تطعيمات القطة تتاخد كاملة

لكن ما في ضرر ان شااء الله

بلاش تاكل القطة اي اطعمة نيه (لانشون , هوت دووج , بيف,....)

لانهم من مسببات مرض التوكسوبلازموس

وان شااء الله ربنا يحفظ لك القطة والبنوتة من كل سووء

almsre
14th July 2010, 10:24 AM
طيب انا طلبت ليها ذكر انهرده و هو جي في الطريق ان شاء الله بس انا عايز اقولك حاجه يا باشا بالنسبه للتطعيمات انا لم اعطيها اي تطعيم حتي الان للاسف لان التطعيم في جامعه القاهره و ده بعيد جدا عني لاني من عين شمس فيعتبر اني اروح بيها الجيزه سفر لان مفيش مترو هيسمح باني اركب معايا حيوانات و انا باكلها اللانشون و لكن لانشون الغالي و ليس النوع البيفي الرخيص اللي الربع كلو بجنيه انا بجيب النوع اللي ب 10 جنيه الربع كيلو بس باكلها كل فتره مش كل يوم لانها بتحب اللانشون جدا
انا بقي تعبت معاها و بدات اتعصب عليها من كتر الصوت اللي بتصدره و انا صورتها ليك علشان تشوف بنفسك شكلها و هي قاعده و تقولي ايه السبب

هل اول ما اجيب الذكر هتسكت و تهدا ولا ايه و هل اقفل عليهم الغرفه لمده ؟
و يريت متنساش ترد عليا بخصوص التطعيمات لاني بدات اقلق
بالنسبه للقطه لا تختلط بالشارع نهائيا ولا من قريب او من بعيد لا تخرج من باب الشقه

قطي سمبا
14th July 2010, 11:13 AM
طيب انا طلبت ليها ذكر انهرده و هو جي في الطريق ان شاء الله بس انا عايز اقولك حاجه يا باشا بالنسبه للتطعيمات انا لم اعطيها اي تطعيم حتي الان للاسف لان التطعيم في جامعه القاهره و ده بعيد جدا عني لاني من عين شمس فيعتبر اني اروح بيها الجيزه سفر لان مفيش مترو هيسمح باني اركب معايا حيوانات و انا باكلها اللانشون و لكن لانشون الغالي و ليس النوع البيفي الرخيص اللي الربع كلو بجنيه انا بجيب النوع اللي ب 10 جنيه الربع كيلو بس باكلها كل فتره مش كل يوم لانها بتحب اللانشون جدا
انا بقي تعبت معاها و بدات اتعصب عليها من كتر الصوت اللي بتصدره و انا صورتها ليك علشان تشوف بنفسك شكلها و هي قاعده و تقولي ايه السبب

هل اول ما اجيب الذكر هتسكت و تهدا ولا ايه و هل اقفل عليهم الغرفه لمده ؟
و يريت متنساش ترد عليا بخصوص التطعيمات لاني بدات اقلق
بالنسبه للقطه لا تختلط بالشارع نهائيا ولا من قريب او من بعيد لا تخرج من باب الشقه

اولا انا واحدة مش واحد:9:

ثانيا انا مش بقول رخيص ولا غالي ا اخى الكريم انا بتكلم ع المبدا ان اللانشون مش ناضج فهمت عليا

يعنى مااتحطش ع النار فبالتالي متقتلش فيه البكتريا اللي بتبقى نشطة زيه زى اللحم اللى بناكله لازم ينضج كويس جدا علشان ناكله

ثالثا ليه ترووح جامعه القاهرة انا ساكنة ف الزتون ع فكرة وفي دكتور في جسر السويس بتعامل معاه ممكن ابعت لك ع الخاص عنوانه

هو اطلاقا مش غالي خالص بس لازم التطعيمات علشان صحتك وصحتها يعنى ده ليكم انتوا الاتنين

وبخصوص الدكر ايوة هاته واضح جدا انها طالبه زواج من الصور

ومتعصبش عليها هى بس ذنبها ايه هى عايزة تتزوج وانت مش فاهمها فهي بتفهمك بس بطريقتها (سبحان الله ):9:

ايوة انت هات الدكر ووحطهم مع بعض في غرفه وممكن تكون معاك تحت عينك علشان تتاكد انه تم الزواج وياريت ااذا في قطط تانية

يتعزلوا افضل وممكن تلاقي اللاتنين ضربوا بعض بيبقى عادى ف الاول لحين ما يتعودوا بس انت اسرع علشان ما تعدى عليها فتره الشبق

بالنسبه لان قطتك لا تختلط بقطط الشارع ده ممتاز جدا علشان كدة انا مدتش قططى تطعيم السعار لانهم مبيخطلتووش بقط غريب يعضهم يكون مسعور فينقل لهم العدوى

لكن انا بتكلم عن التوكسوبلازموس ده بيجي من الاكل الني او من عدوى من قط اخر اتاكد رجاءا من القط اللى هتجيبه بدل ما يكون فيه اي شئ الله لا يقدر

اذا في اي استفسار تانى انا موجودة

almsre
14th July 2010, 11:32 AM
طيب يريت عنوان الدكتور الموجود في جسر السويس و اسف لسؤا الفهم اعتزر لانه خطا لغوي فقط و بعدين هو في احلا من البنات
منتظر منك العنوان يا جميلة و يريت لو تقدري تفيديني باسعار التطعيمات لو كده هطعمها انهرده قبل ما اجوزها و بكده الواحد يبقي ارتاح
و بالنسبه للقط الاخر برده هو بتاع صديق ليا متربي في البيت عنده نادرا لما يخرج منه بس هما متعودين باكلوه اوقات فراخ مسلوقه بياكل العظم بتاعها اوقات يعني تقدري تقولي زي المتوحش شويه هل في قلق منه
منتظر ردك يا قمر و شكرا ليكي علي المساعده

قطي سمبا
14th July 2010, 11:50 AM
طيب يريت عنوان الدكتور الموجود في جسر السويس و اسف لسؤا الفهم اعتزر لانه خطا لغوي فقط و بعدين هو في احلا من البنات
منتظر منك العنوان يا جميلة و يريت لو تقدري تفيديني باسعار التطعيمات لو كده هطعمها انهرده قبل ما اجوزها و بكده الواحد يبقي ارتاح
و بالنسبه للقط الاخر برده هو بتاع صديق ليا متربي في البيت عنده نادرا لما يخرج منه بس هما متعودين باكلوه اوقات فراخ مسلوقه بياكل العظم بتاعها اوقات يعني تقدري تقولي زي المتوحش شويه هل في قلق منه
منتظر ردك يا قمر و شكرا ليكي علي المساعده

ان شاء الله هابعت لك عنوان الدكتور ع الخاص وانت استفسر بالتليفووون ع ن اسعار التطعيمات اللي انتى عايزها
عادى انه ياكل فراخ مسلوقه اصلا ده الطبيعى ان القطط بتاكل لحوم !!!

لا ان شاء الله ما في شئ ولا قلق ولا حاجة
بس ملحوظة :

انا قلت لحضرتك انا واحدة مش واحد عشان طريقه الكلام تكون موجهة لانثى مش لذكر

مش علشان تخرج عن حدود الموضوع فمفيش اي داعي من كلمات ( مفيش احلى من البنات او يا جميله او يا قمر )!!!!!

وشكرا واى سؤال ف حدود الموضوع انا موجودة فقط للاجابه ع الاسئلة

almsre
14th July 2010, 12:34 PM
اوك انا مكنش قصدي الا مجامله مش اكتر وعموما مستني منك العنوان ان شاء الله و شكرا ليكي

almsre
14th July 2010, 03:15 PM
انا جبت الذكر عندي البيت و حطيتهم مع بعض في غرفه واحده بس الانثي عماله تزوم جامد و مش عايزاه يقرب و الذكر قاعد جنبها و شويه و ينام و مفيش اي حاجه و كانه خايف منها
الواحد يعمل ايه لانها مش طايقه حد يقرب منها حتي انا لما المساها بتحاول تعض

دلوعة قطوتي
14th July 2010, 04:24 PM
خليهم كم يوووم وراح يتعودوا وممكن يتضاربوا فلا تخاف عليهم

!! koOoOoka !!
14th July 2010, 10:42 PM
السلام عليكم ..

يفضل القطه لمن تتزوج تكون ماخذه التطعيمات كامله ..

والمرض الليه هو [ داء القطط ]

من وين بيتنقل لها ؟ من الرمل ماتخلي البنت البكر تنظف رملها او تقرب منه هوا هذا

ويفضل وقت تنظيف الليتر بوكس التنظيف بلبس قفازات للوقايه من الجراثيم ..

وتقدر تشوف الموضوع هذا عن المرض ..[ماذا تعرف عن داء القطط Toxoplasmosis ؟ (http://ourpetclub.com/vb/showthread.php?84316-ماذا-تعرف-عن-داء-القطط-Toxoplasmosis-؟) ]

اخوي هيا ان شاء الله راح تهدء وراح تتقبله افضل من لمن تروح هيا عنده

يعني لمن تجيب الذكر احسن تتقبله باسرع وقت ..

طيب بالنسبه للـ لانشون مثله مثل الاكل المعلب ..

ممكن يسبب لها ديدان ..

ويفضل دائما اكل القطه يكون صحي ومطبوخ كويس جدآ ..

عشان نتطمن على صحتهم اكثر ..

وربي يحفظها لك يارب ماشاء الله عليها عسووله .. ^^

بالتوفيق~

almsre
15th July 2010, 01:54 AM
هما اتجوزو خلاص انهرده و بدا الوضع يهدا بينهم شويه و هي بدات تهدا
بس انا قلقت بسبب موضوع التطعيمات لاني ملحقتش اخدها اطعمها فهل ممكن اخدها اطعمها الان و كيف يمكن اكتشف هل القطه تحمل المرض ام لا لان المرض ده مسبب لقلق عندي في البيت هل ممكن تحليل للقطه تظهره هل هي تحمل المرض ام لا ؟

Diamonds
15th July 2010, 02:15 AM
مستحيل تطعمها الان
بدك تستنى لتولد وترضع الكيتن
عن اي مرض عم تحكي؟؟

almsre
15th July 2010, 03:07 AM
عن مرض داء القطط او Toxoplasmosis

!! koOoOoka !!
15th July 2010, 03:10 AM
ممكن تعمل لها تحليل لاكن ماانصحك ابد انك تعطيها اي علاج لانها الحين خلاص حامل !

لازم تستنى لين تولد بالسلامه باذن الله ..

والوقايه ان شاء الله تكون كويسه وحل انسب لك لين تولد وبعدها تاخذ تطعيماتها ..

بالتوفيق~

almsre
15th July 2010, 04:21 AM
طيب لو وديتها لدكتور يقدر يعرف التزاوج تم و بقيت حامل ولا لا لان الذكر معاها في نفس البيت جابلي صداع الاثنين عاملين زي القط و الفار مش طايقين بعض ليل و نهار من اول يوم كده امال هعمل ايه باقي الايام انا بفكر اسيبلهم الشقه و امشي و عايز اعرف هل التزاوج تم ولا لا علشان ارجع الزكر ده و اخلص

قطي سمبا
15th July 2010, 08:50 AM
طيب لو وديتها لدكتور يقدر يعرف التزاوج تم و بقيت حامل ولا لا لان الذكر معاها في نفس البيت جابلي صداع الاثنين عاملين زي القط و الفار مش طايقين بعض ليل و نهار من اول يوم كده امال هعمل ايه باقي الايام انا بفكر اسيبلهم الشقه و امشي و عايز اعرف هل التزاوج تم ولا لا علشان ارجع الزكر ده و اخلص

انت سيبهم مع بعض لحد ما تخلص ايام الشبق وتبطل تعمل حركات طلب الزوواج
وطبعا مش هيعرف الدكتور دلوقتى خالص
بس كنت عايزة اسالك انت اتاكدت ان تم التزاوج بالطريقة الصحيحة ؟

كمان هل سمعت صرخة من القطة بعد ما تمت عمليه التزواج ؟

هل اتمرمغت ع الارض بعدها ؟ وحاولت تضرب الدكر ؟

طب هل لحد دلوقتى بتروح له وتعمل حركات الزواج امامه ؟

almsre
15th July 2010, 10:18 AM
انت سيبهم مع بعض لحد ما تخلص ايام الشبق وتبطل تعمل حركات طلب الزوواج
وطبعا مش هيعرف الدكتور دلوقتى خالص

هل اتمرمغت ع الارض بعدها ؟ وحاولت تضرب الدكر ؟

هل اتمرمغت ع الارض بعدها ؟
هي بتتمرمغ علي الارض قدامه و تقعد تقلب نفسها شويه و تمسك في الخشب و هي مقلوبه و تتحرب بشكل مقلوب كانها بتلعب
وحاولت تضرب الدكر ؟
بتضربه لما بيقرب منها و تحاول تهرب منه زي اول ما جيه و مفيش حاجه اتغيرت يعتبر كتير لانه ساعت لما انا جبته حاولت تضربه برده لما بيقرب و بتصرخ فيه اول لما يقترب منها
و الله ديه صعبه شويه انا افهم ازاي ان ده صراخ اتمام الزواج هو بيطاردهم من امبارح المغرب و حصل زواج اكتر من مره و لحد الان بيطاردها بس مش عارف هل تم في احد المرات ام لا و بعدين هل بتصرخ علطول فكيف استطيع تفسير الصراخ
الصراحة انا مشفتهاش بتعمل امامه حركات الزواج بالعكس كل مره بتهرب و هو يجري وراها و هي تصرخ فيه و هكذا بتتكرر و كل مره بيمسكها بس موضوع تمام الزواج معرفش هل تم ام لا بس هما بقو بينامو شويه و يقومو تصرخ فيه بعدها و يتكرر كل شويه لحد الان
معنديش معلومات عن زواج القطط الصراحه بس هي بتصرخ بطريقه فظيعه مره واحده

انا دلوقتي شفتها هي فعلا بقيت بتتمرمغ طول الوقت هل كده الزواج تم و الحمد لله اقدر امشي الذكر ؟
و هي بتمشي علطول جنب الحيطة و بتمسح نفسها فيها و هي بتتمرمغ علي الارض و بتقعد لامسه الحيطه و الذكر وراها علطول
و بعدين عيون القطه لونها غير اوي و تعبت

قطي سمبا
15th July 2010, 12:31 PM
هل اتمرمغت ع الارض بعدها ؟
هي بتتمرمغ علي الارض قدامه و تقعد تقلب نفسها شويه و تمسك في الخشب و هي مقلوبه و تتحرب بشكل مقلوب كانها بتلعب
وحاولت تضرب الدكر ؟
بتضربه لما بيقرب منها و تحاول تهرب منه زي اول ما جيه و مفيش حاجه اتغيرت يعتبر كتير لانه ساعت لما انا جبته حاولت تضربه برده لما بيقرب و بتصرخ فيه اول لما يقترب منها
و الله ديه صعبه شويه انا افهم ازاي ان ده صراخ اتمام الزواج هو بيطاردهم من امبارح المغرب و حصل زواج اكتر من مره و لحد الان بيطاردها بس مش عارف هل تم في احد المرات ام لا و بعدين هل بتصرخ علطول فكيف استطيع تفسير الصراخ
الصراحة انا مشفتهاش بتعمل امامه حركات الزواج بالعكس كل مره بتهرب و هو يجري وراها و هي تصرخ فيه و هكذا بتتكرر و كل مره بيمسكها بس موضوع تمام الزواج معرفش هل تم ام لا بس هما بقو بينامو شويه و يقومو تصرخ فيه بعدها و يتكرر كل شويه لحد الان
معنديش معلومات عن زواج القطط الصراحه بس هي بتصرخ بطريقه فظيعه مره واحده

انا دلوقتي شفتها هي فعلا بقيت بتتمرمغ طول الوقت هل كده الزواج تم و الحمد لله اقدر امشي الذكر ؟
و هي بتمشي علطول جنب الحيطة و بتمسح نفسها فيها و هي بتتمرمغ علي الارض و بتقعد لامسه الحيطه و الذكر وراها علطول
و بعدين عيون القطه لونها غير اوي و تعبت

لا خليه الذكر يومين كمان اصبر لحد ما فترة الشبق تنتهى وانا قلت لك خليهم في غرفه مقفولة علشان يعرف يتحكم فيها

وطالما بتقول مسكها وتم التزاوج خلاص ان شااء االله تم بس اذا لم تتلقح هتفضل تطلب زواج لحد ما فترة الشبق تنتهى

واذا لقحت خلاص هيبان انها ع طوول تضربه اذا حاول يمسكها

بالتوفيق

almsre
15th July 2010, 04:42 PM
طيب ماشي هسيبهم في غرفه مقفوله لمده يومين كمان مفيش مشكله بس ي بتضربه اوقات و اوقات تمشي وراه و اوقات يمشي وراها يعني ملهمش حاجه واضحه لحد دلوقتي

almsre
16th July 2010, 12:48 AM
انهرده حصل زواج تاني و صرخة و هربت منه و بعدين فضلت تمسك باظافرها في السجاد و تمسح نفسها فيه و هي نايمه و تتمرمغ بعد الزواج مباشرتا و بعيد هدية و قعدت

trace of hope
16th July 2010, 01:06 AM
طيب أخي على وصفك للي صار .. أنشالله التلقيح تم وراح تلاحظ انشالله أنها راح تهدأ بعد يوم أو يومين وتبطل تزعجك بنونوتها العالية .. ومبروك انشالله.. وارتاح من الذكر ورجعه لصاحبه لما تشوفها فعلا هديت

دلوعة قطوتي
16th July 2010, 01:17 AM
ان شاءالله تلقحت وعقبال ماتشوووف الكيتززز

!! koOoOoka !!
16th July 2010, 02:16 AM
الف مبروك

خلي الذكر لين هي تصير ترفضه وخلاص ماعاد تبغاه وبعدها رجعه عشان تضمن الحمل ..

والف مبروك مره ثانيه ..

[ يغلق ]